Sunday 13 January 2013

ENESEANALÜÜS


Nagu mõnele inimestele omane, lähme me kõigele uuele vastu väikese kõhkluse ja ettevaatusega, nõnda oli see ka minu puhul. Kuna ma ei pea ennast väga loominguliseks inimeseks, oli mul suur kartus selle aine ees- kas ma saan hakkama, kuidas see kõik välja hakkab nägema jne. Esimesse loengusse jõudes tabas mind kergendus tunne, üllatavalt soe ja hubane keskkond.

Tänu Loovusainetele olen ma saanud rohkem enesekindlust joonistamise ja meisterdamise osas. Raskelt tuleb mulle ikka veel käsu peale joonistamine ja meisterdamine, minu loovus pole veel nii palju lahti läinud, et otsekoheselt tegutsema hakata. Meisterdada on mulle alati meeldinud, joonistamise koha pealt pole ma ikka veel tugev ning arvan, et ei saagi kunagi, kuid eks minul ole jälle mingi muu varjatud talent. Teen seda mida oskan, nii hästi kui oskan, arvan, et see on kõik mida ma võin nii endale, kui teistele lubada.

Edaspidi jätkan ma kindlasti internetis uute ideede otsimisretkesid, see on üks ääretult mahukas maailm, täis veel avastamata aardeid.



 

No comments:

Post a Comment