Monday 7 January 2013

ÕPIMAPI EESMÄRGID


Minu loovusaine õpi blogi eesmärgiks on tulevikus kergemini  üles leida erinevaid joonistus- ja meistardamisviise leidvaid netilehekülgi ja näiteid. Kuna loovus pole kahjuks minu tugevamaid külgi, siis loodan ma südamest, et tulevikus saan ma siit nii endale kui ka teistele pakkuda midagi uut ja värskendavat.

Kui aus olla, siis minu loovuse suureks abiliseks on pikka aega olnud hea sõber google.com. Nädalakavasid koostades on see otsingumootor mulle suureks abiliseks olnud.  Alati kui midagi uut ja huvitavat  näen ja leian, siis olen ma need endale  arvutisse kopeerinud, et hiljem oleks lihtsam neid leida. 

Kindlasti proovin ma kunagi kõik tööd ka õigesse kategooriasse seada, kuid meisterdamis ja joonistamise viise ja võimalusi on nii tohutult palju, et selleks kuluks lihtsalt liiga palju aega. Kuid, kes ütleb, et sinu oma näeb segane välja, ühe inimese segadus on teise inimese kord.

Ma pole suur kirjutaja ja planeerija, tihtipeale on mul mitu mõtet peas laiali ning kinnihaarata ei oska ühestki.

Ma tõesti loodan, et tulevikus saan ma seda blogi ka teistega jagada ning anda kolleegidele häid näpunäiteid ja toredaid ideid.

Lõbus ja huvitav on olnud ning vaatamata mõnedele raskust valmistavatele töödele on kuidagi kurb selle ainega hüvasti jätta.


No comments:

Post a Comment